even voorstellen

Mijn naam is Jermaine de Lang, ik ben 24 jaar oud en zit momenteel in het laatste jaar van mijn studie Commerciële Economie. Al ruim vier jaar lang studeer ik met alle tevredenheid aan de Avans hogeschool te Breda. Sinds ruim één jaar woon ik nu samen met mijn vriendin in een leuk appartementje in Waalwijk. Naast mijn studie ben ik een fanatieke sporter. Meerdere keren per week sta ik bij een vriend van mij in de sportschool te kickboksen. Dit is voor mij ook een uitlaatklep om even nergens aan te denken en lekker bezig te zijn met iets wat ik leuk vind. Nu ik in mijn laatste fase van mij studie zit is het voor mij belangrijk om doordachte keuzes te maken. Vandaar dat ik ook de keuze heb gemaakt om de Minor Online Marketing te gaan volgen. Tijdens mijn studie zijn er weinig momenten geweest dat wij ons hebben moeten verdiepen in de online wereld van marketing. Nu wij in 2016 leven is het natuurlijk een must om kennis te hebben van online marketing. Dit heeft er mij ook toe gezet om deze Minor te kiezen. Na het afronden van mijn studie zal ik dan ook een baan willen waar online marketing een onderdeel van zal zijn.

 

Geef een reactie

